Изкуство

И Сандра Бълок отива в телевизията

Колкото и да съм щастлива от това, че носителки на "Оскар" завладяват малкия екран с много качествени телевизионни проекти, съм и малко разколебана от тази тенденция.

И Сандра Бълок отива в телевизията

Колкото и да съм щастлива от това, че носителки на "Оскар" завладяват малкия екран с много качествени телевизионни проекти, съм и малко разколебана от тази тенденция. Сякаш за Рийз Уидърспун, Никол Кидман, Джулия Робъртс, Лора Дърн, Тилда Суинтън, Маги Гиленхаал, Джесика Ланг, Сюзън Сарандън и Робин Райт (и това е списък на прима виста!) няма вече роли. Изглежда така, сякаш трябва да работят в телевизията, защото киноиндустрията е тотално променена – има нужда от много и много бързи пари, а тези актриси не се вписват в епопеите за супергероите. Линията "телевизионна звезда" и "кинозвезда" в момента ми се струва напълно размита и неадекватна. По талант и мащаб една Джулиана Маргулис или Елизабет Мос например по нищо не отстъпват на гореизброените, а в телевизията изглежда работят жени сценаристи, режисьори и продуценти, които вероятно нямат шанс в Холивуд, и отчасти и затова сме свидетели на този "телевизионен" обрат за големите актриси. [[more]] От друга страна, не ви ли се струва, че телевизията е новото кино? Появиха се направо култови сериали и минисериали. Просто човек трябва да търси, защото, ако гледа българска телевизия, ще остане с впечатлението, че в Холивуд е паднала бомба след "Бандата на Оушън" и "Умирай трудно", а телевизионните сериали са под турско робство.

И ето поредната новина със сладко-горчив вкус: Сандра Бълок е подписала с Netflix за нов проект. Bird Box е постапокалиптичен трилър по бестселъра на Джош Малерман (вокалът на The High Strung). Героинята Мелъри е проследена в три различни периода – началото на Проблема, малко след раждането на децата (Той и Тя) и настоящето, в което тя и децата със завързани очи се промъкват покрай река в мъглата, която да ги скрие от потенциалните заплахи.

Продуценти са Дилън Кларк, Крис Морган и Клейтън Таунсенд. Филмът е разработен от Скот Стъбър в Universal, но впоследствие се премества в Netflix.

Продукцията на филма се очаква да започне през есента.