ТОЗИ САЙТ ИЗПОЛЗВА БИСКВИТКИ. НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Сайтът "Момичетата от града" ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

7 от най-впечатляващите трансформации на актьори в киното

Често актьорите се налага да преминат през големи визуални трансформации в името на дадена роля. Вероятно се сещате поне за няколко такива случаи, в които те е трябвало да отслабват или качват килограми, да изучават в детайли образите си, да се подлагат на дълги часове грим, за да ни оставят шокирани. И не само с външността, но и с актьорската си игра. Неслучайно голяма част от техните усилия са увенчани и с най-желаните награди. Един от най-пресните примери за мен е превъплъщението на Рене Зелуегър в легендарната Джуди Гарланд, където тя не само е неузнаваема, но и със сигурност заслужава поне няколко статуетки за играта си. Кои други също са претърпели някои от най-големите трансформации в киното?

Чарлийз Терон в „Чудовището“, 2003

Изумителна е тази жена, изумителна е лекотата, с която влиза в роли и успява да скрие красотата и сексапила си, буквално. С нетърпение очакваме да я гледаме в Bombshell, където отново е неузнаваема, а миналата година я гледахме в „Тъли“ – роля, за която се налага да качи доста килограми. Нещо, което прави и за тази в „Чудовище“, когато за първи път изненадва всички с невероятната си трансформация. Разбира се, тя й носи „Оскар“ за най-добра актриса през 2004 г.. За да се превъплъти в образа на серийната убийца Айлийн, актрисата не само качва 14 килограма, но обръсва веждите си и си слага изкуствена челюст, която да държи устата й полуотворена. Освен това се налага да прекарва по няколко часа в гримьорната, преди да пристъпи на снимачната площадка.

Хавиер Бардем в „Морето в мен, 2004

За да се превъплъти в ролята на Рамон Сампедро (филмът е по истинска история), който остава на легло едва на 27 години след инцидент при гмуркане, актьорът прекарва обездвижен три месеца, което му помага да влезе напълно в образа. Освен това се фокусира върху говора и израженията на лицето, които реално се превръщат в основните му инструменти за актьорска игра. В комбинация и с петте часа грим на ден – Хавиер Бардем е почти неразпознаваем в този филм, който му носи наградата „Гоя“ за най-добър актьор.

Има още...

Ако бях филм, щях да бъда „Полунощ в Париж“. Ако бях книга, щях да бъда „Романът на Зелда Фицджералд“. Ако бях песен, щях да бъда „A little party never killed nobody“. Може би защото ми е по-лесно да се търся в книгите, филмите и музиката. Обожавам да слушам любимите си изпълнители на живо. Дотолкова, че съм готова сама да отида до някой европейски град. Така ут...