ТОЗИ САЙТ ИЗПОЛЗВА БИСКВИТКИ. НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Сайтът "Момичетата от града" ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Чарлийз Терон, убийствено облечена в „Атомна блондинка”

Чарлийз Терон, убийствено облечена в „Атомна блондинка”

„Ако знаех, че ще се обади в полицията, щях да си облека нещо друго.”, казва агентката на MI6 Лорейн Бротън малко преди да ступа няколко души в сцена на „Атомна блондинка”. Филмът е с премиера у нас на 11 август.

Всеки, който е видял вече клипове от филма, е забелязал, че Лорейн не си поплюва и не взима пленници – всеизвестен факт е и това, че Чарлийз дава всичко от себе си до степен съвсем наистина да се бие и да загуби дори зъб по време на снимките.

Филмът е адаптация на комикса на Сам Харт от 2012 г. Действието се развива в Берлин пет дни преди падането на Стената, а Лорейн Бротън трябва да разбие група за шпионаж, която поради неизвестни причини е убила друг агент под прикритие.

Това, което привлича вниманието много силно, обаче е не само фактът, че Лорейн е убиец-шпионин тип Джейсън Борн, а и че е убийствено облечена благодарение на художника по костюми Синди Евънс, която изследва фотографиите на Хелмут Нютън и стила на певицата Деби Хари, за да пресъздаде чувство за безвремие в духа на 80-те.

Още в една от първите сцени героинята е облечена в бял винилов шлифер на John Gallianо, което веднага задава и посоката – драматизмът на черно-бялото, контрастиращо на фона на Берлин от края на 80-те (всъщност по-голяма част от филма е снимана в Будапеща). По-натам се появяват убийствените червени обувки с тънкото токче от трейлъра, които Лорейн ще използва, за да се справи с едно от лошите момчета. Dior! Синди Евънс казва, че червеното е добавено „за цвят” и акцент наред с другите акценти, характерни за 80-те (кожа, капси, вериги, големи копчета, винил, паднали рамене, слънчеви очила с червено-розови стъкла и др.).

Всичките обувки за Чарлийз са нови, като някои са преправени, за да съответстват на епохата. Героинята сменя три типа ботуши по време на филма, всички идеално съчетаващи се с днешните стреч материи – изключително важнo, защото Лорейн се движи много. Тези над коляното, които вече предизвикаха малка потребителска буря, са на Stuart Weitzman (това са ботушите Lowland, $885 и са ваши), съчетани са със супер стреч пола на Wolford и винтидж пуловер на Dior. Сакото с паднали рамене е Massimo Dutti. И разбира се, червеното палто с огромните черни копчета – взето е назаем директно от архивите на Dior. Освен Dior и Galliano рамо на гардероба на героинята дават и Margiela (с кашмирен костюм за сцената в колата), Burberry и Saint Laurent.

Повечето от костюмите на героите за филма и някои от тези на Чарлийз са винтидж, избрани са от Angels Costumes, голяма лондонска фирма, занимаваща се с костюми за филми, театри, телевизия. Друга част е от Babelsberg Studio в Берлин. В Будапеща пък екипът претършува и опустошава винтидж бутика Humana, изнасяйки 20 сака с дрехи –  героите за обличане все пак са много и всички са с различен характер!

Отсега не можем да кажем нищо за качеството на филма, нито да дадем оценка, преди да сме го гледали, но за костюмите няма какво да се добави – оценката ни е 6+!

Елена е щастливо градско момиче с много и разностранни интереси. Много е сериозна. Не съвсем. Постоянно редактира и започва наново. Не пуши, не пие. Чувства се вкъщи навсякъде, където има Wi-Fi. Повече от Елена можете да намерите във Фейсбук страницата  My Italian Days.