ТОЗИ САЙТ ИЗПОЛЗВА БИСКВИТКИ. НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Сайтът "Момичетата от града" ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Как се променя стилът на героините в новия сезон на „Големите малки лъжи“

СПОДЕЛЕТЕ ТАЗИ СТАТИЯ

Очаквахме го с нетърпение този втори сезон, не само заради появата на Мерил Стрийп в него, но и защото съм сигурна, че всяко момиче е открило по нещо от себе си в перфекционистката Маделин (Рийз Уидърспун), изисканата Рената (Лора Дърн), елегантната Селест (Никол Кидман), небрежната Джейн (Шайлин Уудли) и бохемката Бони (Зоуи Кравиц). Този път обаче няма да обсъждаме техните взаимоотношения, а ще надникнем зад кулисите, за да разберем малко повече за дрехите и стила на любимите ни героини. Защото може би мнозина от вас не се замислят колко важен може да бъде стайлинга за изграждането на един образ. Като човек, който има вече един сериал зад гърба си, познавам вълнението и предизвикателството да дадеш живот на един герой и да допринесеш за това той да се открои с определена идентичност.

Често се обръща повече внимание върху костюмите на филми и сериали от типа на „Бохемска рапсодия“ и „Игра на тронове“, в които има пищност, има епоха, но понякога за един художник-костюми е по-интересно да покаже уменията си именно в онези минималистични продукции, в които масово хората няма да обсъждат дрехите, но в същото време няма да могат да си представят героите без тях. И Аликс Фридберг толкова добре успява да подплати образите на актрисите, че спечели награда „Еми“ за работата си по първи сезон. Затова не се изненадваме, че тя се включва и във втория.

След като в първия сезон успя да отличи героините с характерни цветове и силуети в костюмите, този път предизвикателството за Фридберг е да покаже как промяната в емоционалните им състояния след смъртта на Пери, съпругът на Селест, се отразява и на външния им вид. Например, за героинята на Никол Кидман, Аликс набляга на луксозни материи и класически модели на Chloe, Max Mara и The Row, докато в първи сезон я виждахме как крие синините и нараняванията си с поло блузи и шалове. Сега тя се чувства освободена, но по свой начин продължава да страда от загубата.

„Може да я видите да носи стари тениски и суитшърти на Пери – неща, които още пазят аромата му, като по този начин тя изразява скръбта си“, споделя Фридберг.

Това ще се забележи много осезаемо и при Бони. Момичето, което в първи сезон на сериала беше с най-красивия, пъстър и отличителен гардероб, отразяващ нейната бохемска същност, сега ще претърпи цялостна промяна във визията си. Бони чувства основна вина за смъртта на Пери, и ще се опитва да я прикрие с oversize пуловери и блейзъри.

Има и още...

Ако бях филм, щях да бъда „Полунощ в Париж“. Ако бях книга, щях да бъда „Романът на Зелда Фицджералд“. Ако бях песен, щях да бъда „A little party never killed nobody“. Може би защото ми е по-лесно да се търся в книгите, филмите и музиката. Обожавам да слушам любимите си изпълнители на живо. Дотолкова, че съм готова сама да отида до някой европейски град. Така ут...