ТОЗИ САЙТ ИЗПОЛЗВА БИСКВИТКИ. НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Сайтът "Момичетата от града" ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Клонингите на Balenciaga – между фалша и реалността

Демна Гвасалия представи пролетната колекция за Balenciaga за 2022 г., наречена „Клонинги“ чрез предварително създадено видео. Ревю, което по-скоро определи като фалшиво, защото е далеч от онова, което е и трябва да бъде. „Това, което виждаме онлайн, не е това, което е“, споделя дизайнерът пред Vogue. Чрез своето онлайн представяне той се фокусира именно върху това колко трудно ни става да различаваме фалшивото от реалното, защото живеем в свят на филтри, които го карат да изглежда прекалено бляскав, а технологиите създават една алтернативна реалност и нови идентичности. Свят на дигитални клонинги.

Сякаш никой не е бил там, на сцената и все пак всички са истински – именно това усещане се опитва да предаде Гвасалия с това представяне. „Но дрехите са истински“, допълва той. След като в последната колекция на Алесандро Микеле за Gucci видяхме емблематични лога и модели, „откраднати“ от Balenciaga, то сега Гвасалия връща жеста. Затова и веднага ще забележите добре познати модели чанти и колани на Gucci, но вместо монограма на италианската марка, той е заменен с този на Balenciaga. По една от чантите има направен с графити шрифт надпис: „Това не е чанта на Gucci”, препратка към картина на Рене Магрит.

„С Алесандро сме много различни, но и двамата обичаме да поставяме под въпрос цялото това брандиране и присвояване, защото всеки го прави, независимо дали го казва, или не“, казва Демна. Така или иначе каквото и да измислят двамата с Микеле, е важно да не забравяме, че и двата бранда все пак са под шапката на модния конгломерат Kering на Франсоа Пино.

Въпреки че започва малко песимистично представянето на колекция пролет 2022 с модел, който е покрил лицето си с черен непрозрачен воал, на финала се появява красива рокля в червено, с което той иска да покаже, че светлината вече се вижда. А на него тепърва му предстои най-бляскавото шоу, защото още следващия месец Balenciaga се завръща в света на висшата мода и ще видим Гвасалия отвъд фалшивото. Нещо повече – в най-бляскавата му реалност.

 

100 години Gucci – една необикновена изложба на Алесандро Микеле

 

 

Ако бях филм, щях да бъда „Полунощ в Париж“. Ако бях книга, щях да бъда „Романът на Зелда Фицджералд“. Ако бях песен, щях да бъда „A little party never killed nobody“. Може би защото ми е по-лесно да се търся в книгите, филмите и музиката. Обожавам да слушам любимите си изпълнители на живо. Дотолкова, че съм готова сама да отида до някой европейски град. Така ут...