Само няколко вечери след наградите „Грами“ в Лондон бяха раздадени и статуетките на музикалните отличия BRIT. Големият победител на вечерта – с цели четири приза, беше Хари Стайлс, който можем да сложим и в графата най-доброто от червения килим. Изпълнителят на As It Was се открои с черен костюм, дело на Харис Рийд, който отскоро е творчески директор на Nina Ricci. Разбира се, акцентът беше голямото цвете на ревера му, също в черно, в което мнозина припознаха стила на Кари Брадшоу. За Хари обаче този genderless стил отдавна е запазена марка, а напоследък сякаш мъжете, особено на червения килим, успяват да впечатляват повече със смелите си тоалети, отколкото дамите. Но все пак докъде могат да стигнат...
Пореден опит за това направи Сам Смит, който този път обаче по-скоро бихме определили като най-лошото от вечерта. А към него бихме добавили и изборът на певицата Ashnikko, която се появи с релефна почти прозрачна рокля. Някъде по средата бихме сложили Джеси Джей, която показа наедрялото си коремче, разголвайки го напълно, и може би единствено червеният цвят на тоалета й и пищната наметка донякъде балансираха дръзкия стайлинг.
Доста по-ослепителна и елегантна беше Джоди Търнър-Смит, която беше в драпирана рокля от трико в металически отблясъци от колекция пролет/лято 2023 на Zuhair Murad, съчетана с бляскави токчета на Jimmy Choo. Харесахме много и андрогинната визия на модела Адво Абоа, роклята на Мая Джама, дело на Schiaparelli, както и Салма Хайек, която беше с тоалет на Alexander McQueen и придружена от съпруга си Франсоа Пино.
Код червено на наградите Grammy