ТОЗИ САЙТ ИЗПОЛЗВА БИСКВИТКИ. НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Сайтът "Момичетата от града" ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Колко време е отнемал гримът на Анджелина Джоли в „Господарка на злото 2“?

СПОДЕЛЕТЕ ТАЗИ СТАТИЯ

Независимо от всички специални ефекти, които можем да видим в „Господарка на злото 2“, екип от 44 артисти под ръководството на гримьора Пол Гууч (който е работил и по първата част на филма и по продукции като „Алиса в Страната на чудесата“ и „Дъмбо“) се грижи за визията на героите.

За тази на Анджелина Джоли, в ролята на Злодеида, обаче допринася и нейният личен гримьор – Тони Джи, който изгражда концептуално образа й още в „Господарка на злото“. Бледата кожа, силно изразените скули и перфектно извитите вежди отнемали на гримьорите между 2 и 3 часа всеки ден, за да постигнат перфектния вид на нейната героиня.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elle Fanning (@ellefanning) on

За ярките червени устни Тони Джи се вдъхновява от звездата от 40-те Марлене Дитрих, а след многобройни опити с различни нюанси, гримьорът се спира на червилото M.A.C Matte Lipstick Russian Red, което придава на устните интензивен цвят с лек матов ефект, който той подчертава с молив за устни и глос в същите тонове. За макиажа на очите той използва очна линия и сенки за очи, с които създава силен опушен ефект. Как обаче е постигнал ефекта на толкова силно изразени скули?

Освен със средствата на козметичната индустрия за скулите са били изработени и специални протези, които се поставяли всеки път, преди да се завърши цялостния грим. Точно това отличава и съществата, които населяват нейното кралство (освен рогата и крилете им).Хубавото при тях е, че те представят едно истинско разнообразие –казва Джоли. – Но не многообразието по начина, по който днес разделяме хората по раса, а по биоми. Когато ги погледнеш, тази група от млади и стари, показващи различни аспекти от природата, се впечатляваш не как изглеждат самите те, а как се чувстваш, гледайки на света точно по този начин.“

По изграждането на образите работи и дизайнерът на продукцията Патрик Татопулус, който създава предварително скиците на всеки един герой съвместно с художника по костюми. И още тогава те добавят по нещо различно във всеки един от тях, за да придадат индивидуалност чрез татуировка, различно оцветяване по кожата или с формата и дължината на рогата.

 

Най-актуалните тенденции в грима тази есен

 

 

Ако бях филм, щях да бъда „Полунощ в Париж“. Ако бях книга, щях да бъда „Романът на Зелда Фицджералд“. Ако бях песен, щях да бъда „A little party never killed nobody“. Може би защото ми е по-лесно да се търся в книгите, филмите и музиката. Обожавам да слушам любимите си изпълнители на живо. Дотолкова, че съм готова сама да отида до някой европейски град. Така ут...